Caju prajit in sos japonez Tamari ECO

10,00 lei TVA inclus

 

Ofera organismului substante esentiale precum magneziu si acizi grasi polinesaturati si, prin urmare, sunt o gustare ideala dintre mese.

Fara gluten

Vegan

 

 

Categorie: Etichete: , , ,

Caju prajit in sos japonez Tamari ECO

Caju prajit in sos japonez Tamari ECO – caju in stil japonez, ECOlogic. Iata de ce: „Miezurile din Sud”, cum sunt supranumiti samburii de caju, sunt o adevarata experienta pentru papilele gustative.  Noi i-am dat o forma usor picanta prin adaugarea deliciosului sos Tamari.

Ingrediente: CAJU* 94%, sos tamari* (sos de SOIA) 6% (SOIA BOABE*, apa, sare marina, mirin* [ orez dulce*, apa, orez fermentat*]).
*ingrediente provenite din agricultura ecologica.

Informatii privitoare la alergeni:

Contine caju si soia.
Poate contine urme de alte nuci.

Daca esti alergic la gluten, te poti bucura fara griji de acest produs. El este sigur pentru tine! In plus, este produs fara a se folosi Organisme Modificate Genetic.

Daca esti Vegan, Caju prajit in sos japonez Tamari ECO este un produs care iti respecta toate crezurile.

Valoare energetica/100 g: 547kcal (2275kj). Proteine 17g; Carbohidrati 29g(din care zahar 13g); Grasimi 40g (din care acizi grasi saturati 8,8g); Fibre 2,7g; Sare 1,2g.

5 beneficii ale nucii de caju:

      1. Sanatatea inimii  ─  National Centre for Biotechnology Information (NCBI) a aratat intr-un studiu ca nucile pot avea un efect pozitiv asupra bolilor cardiovasculare. In contextul unei diete echilibrate, nucile scad nivelul colesterolului, au efect benefic asupra stresului oxidativ, a inflamatiilor si a reactivitatii vasculare. Caju-ul ajuta la scaderea LDL si cresterea capacitatii de transport a HDL. HDL este responsabil de absorbtia colesterolului si transportul acestuia catre ficat, unde poate fi descompus.
        Este recomandat consumul a 4 portii de caju/saptamana deoarece acesta este dens in calorii si poate provoca ingrasare.
      2. Previne bolile de sange. Nucile de caju sunt bogate in cupru, care joaca un rol important in eliminarea radicalilor liberi din organism. In schimb, deficitul de cupru poate duce la lipsa fierului, riscandu-se aparitia anemiei. Prin urmare, fiecare dintre noi are nevoie de o dieta echilibrata, care sa contina si cupru.
      3. Protejeaza ochii. In mediul urban, cu a sa poluarea excesiva, ochii nostri adesea sufera diferite tipuri de infectii. Cu toate acestea, sanatatea oculara poate fi mentinuta prin consumul unui pigment antioxidant, numit zeaxantina, gasit din plin in nucile de caju. Zeaxantina este direct absorbita de retina si formeaza un strat protector impotriva razelor daunatoare UV.
      4. Bun pentru piele si par  ─  „Cuprul prezent in uleiul de nuci de caju ajuta la producerea de pigment pentru piele și par numit melanina”, ​​spune nutriționistul Gargi Sharma. Uleiul din nuci de caju este bogat in seleniu, zinc, magneziu fier si fosfor, elemente ce fac minuni pentru piele.
      5. Sursa bogata de fibre dietetice. Conform studiilor, nucile de caju au un procent mare de fibre. Cele doua fibre dietetice, acidul oleic si acidul palmitic, pe care organismul nostru nu le poate produce, trebuiesc consumate din sursa externa. Iar caju este o buna sursa a acestora.

Poate vrei sa incerci si Caju prajit in sos indian curry ECO.

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Numai clienți autentificați care au cumpărat acest produs pot scrie o recenzie.

Cookie-urile ne ajuta sa va oferim servicii mai bune. Prin folosirea site-ului, confirmati ca sunteti de acord cu folosirea lor de catre LifeSense SRL Detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close